Sipariş ve Destek 0216 532 10 43
Kargo ve Taşıma Bilgileri

SHOP'DA SİPARİŞLERİN KARGOLANMASI HAKKINDA REHBER

Kargo ve Teslimat ile ilgili durum, Lokasyon açısından siz müşterimizin Türkiye, Kıbrıs yada Yurt dışı ülkelerinden herhangi birinde olmanız ile beraber Ayrıca Satın aldığınız Ürün ve Hizmet olması açısından da çeşitlilik içerecektir. Bu sayfamızda sizlere teker teker açıklayıcı bilgi sunmayı hedefliyoruz.

 

Ayrıca tedarikçi ve ürünü kargolayan çalıştığımız anlaşmalı firmalarla ilgili olarak ürün kategorilerinde de ve/veya ürünlerde de açıklamalar yer alacaktır. Amacımız size en iyi hizmeti şeffaf bir şekilde sunmaktır.

 

1) Türkiye içi siparişler de gönderimler nasıl yapılmaktadır?

Kapıda ödemeli gönderim sadece ve sadece Türkiye içi siparişlerde geçerli olup, kargo şubesinde yada adrese teslim edilirken ödeme yaparak kargonuzu alabilirsiniz. Kıbrıs yada Yurt dışı diğer ülkelere malesef kapıda ödemeli olarak satış yapamamaktayız.

 

2) Türkiye içi siparişler de bulunduğum adrese kargo teslimat yapıyor mu?

Adres yazdıysanız siparişiniz adresinize yönlendirilir. Ayrıca kargo firmaları her yere teslimat yapmakla beraber, bazı yerler için teslimat günleri bulunmaktadır.Dolayısıylada teslimat süresi uzayabilir yada teslimat şekli değişebilir.

 

3) Türkiye içi siparişler de kargo firması değitirme hakkında?

Kargoları anlaşmalı olduğumuz firmalar aracılığıyla yollayabiliyoruz, şayet farklı bir kargo ile teslim edilmesini istiyorsanız ekstra kargo masrafı çıkacaktır. Ayrıca ürünleri kargolayan tedarikçi firmalarımızın da anlaşmalı olduğu kargolar dışında malesef gönderim yapılamamaktadır. Kargoya sevk edilen bir sipariş içinde kargo firması değişikliği yapılamamaktadır.

 

4) Türkiye içi siparişler de kargo numaramı nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya sevk edilip işlendikten sonra otomatik olarak sms gelmektedir. Shop'a üye iseniz, üyelik bilgilerinizle hesabınızdan öğrenebilirsiniz. Ayrıca siparişler kargoya ulaştığında da genelde bilgi mesajı gönderiyoruz. Ayrıca web sitemizdeki "sipariş takip" kısmından da "e-mail ve sipariş no" ile sorgulama yapabilirsiniz.

 

5) Türkiye içi siparişler de ayrı satın aldıklarımı aynı kargoyla gönderebilir misiniz?

Satın aldığınız ürün / hizmet olması açısından, tedarikçi açısından, kargoya sevk durumu açısından bir farklılık yok ise verdiğiniz tüm siparişler tek bir kargo olarak gönderilir.

 

6) Kıbrıs siparişleri hakkında rehber!

Kıbrıs yurt dışı olarak geçtiği için malesef kapıda ödemeli olarak sipariş gönderilemiyor. Sadece Uçaklı ve kayıtlı posta hizmeti "extra ücrete tabidir" ile gönderim yapılmakta olup, önce Ödeme alınır ve onaylanır, verdiğiniz kargo bilgilerine istinaden siparişiniz ödeme onayı ile beraber postalanıp, ister postahaneden, ister adrese teslim gönderilir ve tarafınıza Posta Takip No bildirilir. Takip no ile "www.ptt.gov.tr" web sitesinde "gönderi takip" kısmından takip edebilirsiniz. Sistem gayet şeffaf. Ayrıca paketi teslim aldığınızda, paket üzerindeki pembe teslim alındı kağıdı sizin tarafınızca imzalandıktan sonra tarafımıza geri döner ve böylece siparişiniz tamamlanmış olur.

 

7) Yurt Dışı siparişleri hakkında rehber!

Türkiye dışı tüm ülkelere, Uçaklı ve Kayıtlı Posta "bu hizmet ek ücrete tabidir ve Yurt dışından verilen siparişler ücretsiz kargo seçeneği dışındadır." ile gönderilmektedir. Yurt dışına malesef kapıda ödemeli gönderim yapılamamaktadır. Siparişinizi verdikten sonra, Uçaklı Posta Hizmet bedeli ile beraber toplam ücreti yatırıp tarafımıza bildirdikten sonra postalanıp, tarafınıza posta takip no bildirilir. "www.ptt.gov.tr" web sitesinden "gönderi takip" kısmından takip edebilirsiniz. Siparişiniz, Türkiye'ye olan uzaklığa göre değişen sürelerde adresinize, bulunduğunuz ülkenin posta sistemi tarafında ulaştırılır. Şayet adreste yok iseniz, postacı kağıt bırakır ve sizde o kağıtla ilgili merkezden teslim alırsınız. Yurt dışı kargolar genelde 2 hafta bekler ve alınmaz ise geri döner. Yurtiçi ve Yurt dışı tüm kargolarımızda hem bizim hemde alıcı olarak sizin telefon numaralarınızı yazıyoruz ama aramak posta sisteminin insiyatifindedir. Ayrıca ülkelerin gümrük mevzuatları farklı olabilir. Dolayısıyla burada sorumluluk öncelikli olarak size aittir. Ayrıca teslim aldığınızda postayı, üzerindeki pempe teslim alındı kağıdına imza atmanız ile beraber, o kağıt geri gelir ki buda siparişinizin ulaştığı anlamına gelir.

 

SHOP'DA SİPARİŞLERİN TESLİMATI HAKKINDA REHBER:

1) Alışveriş'im ne zaman teslim olur?

Başarıyla tarafımıza ulaşan siparişler Teyit (bazı siparişlerde teyit için arama yapılmaktadır.), Ödeme (kapıda ödemeli siparişler teyit onayı sonrası sevk edilirken, Kredi kartı ödemelerinde banka onayı sonrası sevk edilir kargoya, banka havaleli siparişlerde ödeme tarafımıza ulaştığında kargoya sevk yapılır.) ve Fatura aşaması sonrası Kargoya sevk edilir.

Teslimat adresinizin: Türkiye içi (genelde 1-2 iş gününde ulaşır ama dağıtım merkezine uzak olan yerlerde belli günlerde teslimat sağlanır ve merkeze uzak lokasyonlarda kargo şubesinden alma durumu söz konusu olabilir) olması, Kıbrıs (kargo ile yada uçaklı kayıtlı posta ile gönderilir ve teslimat adrese yada kargo / postahane şubesinden yapılır ve 2-3 iş gününde teslim olur genelde) olması veya Yurt Dışı (Türkiye'den gönderilirse yakın ülkelere 1 haftaya ulaşmaktadır, mesafe arttıkça süre uzayabilir, size posta takip no bildirilecektir ki sizde online olarak posta takip sisteminden takip edebilin. Türkiye'den yurt dışına gönderilen posta kargoları "www.ptt.gov.tr" web sitesinden takip edebilirsiniz.) olması süre açısından en önemli unsurdur. Elimizden geldiğince en kısa ve güvenli şekilde size ulaşması için çaba gösteriyoruz, lakin kargo sistemlerine direkt olarak müdahale edemediğimizi, sorun olursa ilk bizi bilgilendirmekle beraber ilgili kargo/posta merkeziyle iletişim kurmanız daha sağlıklı olacaktır.

 

2) Siparişim için teslimat adresi değişikliği yapabilir miyim?

Sipariş alındı aşamasındayken adres değişikliği yapabilirsiniz, Kargoya sevk edilme durumunda adres değişikliği yapılamamaktadır. Özellikle Yurt Dışı ve Kıbrıs gönderilerinde değişiklik malesef yapılamamaktadır.

 

3) Siparişim Kargo ve/veya Posta tarafından teslim edilirken nelere dikkat etmeliyim?

Shop'dan online olarak verdiğiniz siparişleriniz kargo / posta merkezi veya adresinize teslim edilirken, teslim fişini imzaladıktan sonra ambalajı kontrol ediniz, sorun gözükmüyor gibi olsada paketi açıp kontrol etmenizi tavsiye ediyoruz. Paketinizde bir sorun varsa posta / kargo görevlisine "hasar tespit tutanağı" düzenletip bizimle iletişim kurunuz.

Şayet aldığınız ürüün kurulumunu servis yetkilisi yapmak zorundaysa beyaz eşya vb... büyük ürün siparişlerinizde kargo paketini yetkili servis açmalıdır. Yetkili servisçe kurulum yapıldıktan sonra sorun çıkarsa servis raporu düzenlettirerek bize bildiriniz. Sorununuzu en kısa srede çözmeye çalışacağız.

4) Kargo / Posta görevlisi beni adresimde bulamadığında ne olur siparişimin durumu?

Shop.com.tr'den yaptığınız alışverişler kayıtlı olarak kargo / posta yoluyla Türkiye içi, Kıbrıs, Yurt dışına ulaştırılken, şayet adreste yoksanız, kargo / posta görevlisi kargo haber kağıdı bırakır ve sizde o kağıtla size yakın kargo / posta merkezinden teslim alırsınız. Dikkat edilmesi gereken husus ise Türkiye içi siparişler 3-4 iş günü bekler, Yurt dışı siparişler genelde 2 hafta bekler ve almaz iseniz tarafımıza geri döner.

 

5) Kargo / Posta şubesinden teslim alabilir miyim shop.com.tr'den yaptığım alışverişi?

Türkiye içi teslimatlarda, bazı ülkelerde şubeden teslim almanız mümkündür lakin yurt dışı gönderilerindeki durumu sorgulamak, öğrenmek müşterinin sorumluluğundadır. Yurt dışı gönderilerde adres verme güvenli teslimat için önem taşımaktadır.

 

6) Alışverişimdeki ürünlerden bazılarının farklı bir adrese gönderilmesi mümkün mü?

Malesef shop.com.tr'den yapılan her alışveriş için bir adet teslimat adresi söz konusu olmaktadır. Şayet farklı adrese göndermek istediğiniz alışverişleriniz için ayrıca sipariş vermeniz gerekiyor.

 

7) Shop'dan alışverişi Dünyanın her yerinden yapabilir miyim?

Evet, Dünya'nın her yerine sipariş teslimatı yapıyoruz. Yurt dışı gönderimleri Kayıtlı ve Uçaklı posta hizmetiyle yapıyoruz ve tarafınıza takip no bildiriyoruz.

Powered by iMagaza ETicaret