Sipariş ve Destek 0216 532 10 43
Sıkça Sorulan Sorular
Teslimat kaç günde gerçekleşir?
Bir iki günde.
Ürünleriniz garantili mi?

Evet.

Shop'dan aldığınız ürün/hizmet iade'leri hakkında

Shop'dan aldığınız ürün/hizmet iade'leri hakkında

1) Shop'daki alışveriş'imi nasıl iade edebilirim?

Siparişiniz size ulaştıktan 14 gün içerisinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz. 

Öncelikle, iade bildiriminde bulunmalısınız. İade sebebini ile beraber iade koşulları: İade edeceğiniz ürün, aksesuarları ve hediye olarak gönderilen promosyonlu / kampanyalı ürünleriyle beraber aynı anda, orjinal ambalajlarında iade edilmedilir bize yada tedarikçiden geldiyse ilgili tedarikçiye iade yapılmalıdır. (Size tedarikçiden fatura ulaştıysa iade için orayla irtibata geçmelisiniz.)

İade kurumsal faura ile satın alındıysa yani şirkete fatura kesildiyse, iade ederken şirketin düzenlemiş olacağı fatura ile beraber gönderilmeli. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + kdv şeklinde) kesilmelidir.

dikkat! Şayet siparişiniz, Dropshipping olarak, Yurt dışından gönderildiyse, iade prosedürü farklıdır. Teslimatta kargo/posta tutanağı tutulmadıysa hiçbir şekilde iade kabul edilememektedir. Yine de bizimle mail yoluyla iletişime geçiniz, biz elimizden birşey gelirse yardımcı olmak için yurt dışı ile yazışıp çözüm bulmaya çalışırız ama sonuç olumsuz olacaksa da size bildiririz.

Eğer bir sorun ile karşılaştıysanız mail yoluyla irtibata geçiniz.

Shop'a üye ve yeni üyelerle ilgili sorularınız için rehber.

Bu açıklama sayfamızda ÜYE ve YENİ ÜYE olmak ile ilgili soru ve cevaplar bulunmaktadır. Shop ailesi olarak sizlere şeffaf ve açıklayıcı olmayı önemli bir ilkemiz kabul ediyoruz. 

 

1) Shop'a nasıl Üye olabilirim? Ücretsiz ve pratik bir şekilde Shop'a üye olabilirsiniz. Üye olmak için tıklayın 

 

2) Shop'ta ki Hesabım nedir? Üye girişi yaptıktan sonra Hesabım kısmı aktif olmaktadır. Profil bilgilerinizi, kredi yükleme işlemini,adreslerinizi,sipariş takibi,önceki siparişlerinizi, sipariş sorun bildirim takibi işlemlerini,havale bildirim formu işlemini, Alarm Listesi özelliği içerisinde ( Fiyatı düşünce bildir ve Aklımdakiler listesi özellikleriyle seçtiğiniz ürünleri ), üyelik iptali ve sayfadan güvenle çıkış yapmanızı sağlayan kısımlar bulunmaktadır.

 

3) Hesabım'da ki Alarm Listem nedir? Ürünleri incelerken, sepete ekle butonu altında kalan, Fiyat Düşünce Bildir ve Aklımdakiler listesine ekle özellikleriyle seçtiğiniz ürünleri görebileceğiniz kısımdır.

 

4) Ürün sayfalarında, Sepete ekle butonu altındaki Fiyatı Düşünce Bildir nasıl çalışır? Yazıyı tıklamanızla beraber o ürünü Hesap İşlemleriniz kısmında bulunan Alarm Listenize ekler. Böylece bir kampanya olursa o ürünle ilgili size bilgi mesajı ulaşır.

 

5) Ürün sayfalarında, Sepete ekle butonu altındaki Aklımdakiler listesine ekle nasıl çalışır? Beğendiğiniz ürünleri Alarm Listenize ekler ve daha kolay ulaşım sağlarsınız.

 

6) Ürün sayfalarında, Sepete ekle butonu altındaki Ürünü Karşılaştırma Listeme Ekle nasıl çalışır?  Seçeceğiniz benzer ürünleri özellikleriyle karşılaştırmanıza yarayan bir özelliktir.

 

7) Shop.com.tr'de Üyelik Bilgilerimi nasıl değitiriebilirim? Alışveriş sitemizde Sağ üst köşedeki "Giriş Yap" veya sayfanın en alt kısmında "Üye Girişi"'ni tıklayarak sisteme girdikten sonra, sol üst taraftaki Hesap işlemleriniz kısmındaki "Profil Bilgilerim"'den değiştirebilirsiniz.

 

8) Shop'a Üyelik şifremi unuttum, ne yapmam gerekiyor? Web sitemizde sağ üst köşedeki "Giriş Yap"'ı tıklayın ve açılan sayfada "Şifremi Unuttum"'u seçip, kayıtlı mail adresinizi yazıp, gönder'e bastıktan sonra gerekli e-posta mailinize gelecektir. Her ihtimale karşı, ilgili e-posta'nın gereksizler kutusuna düşebileceğini de hatırlatalım.

 

9) Shop'daki üyeliğimi iptal etmiştim, üyeliğimi nasıl geri alabilirim? Güvenlik nedeniyle üyelik iptalleri sms ile bilgilendirildikten sonra yapılmakta olup, iptal işlemi sonrası kalıcı olarak silindiği için bilgileriniz tekrardan aktif edilememektedir. Dolayısıyla Alışveriş sitemize tekrar üye olabilirsiniz.

Shop'da satılan ürünler ve hizmetler orijinal midir?

Bu açıklama ile sunduğumuz hizmetler ve sattığımız ürünler ile ilgili soru ve cevaplar bulunmaktadır. Shop ailesi olarak sizlere şeffaf ve açıklayıcı olmayı önemli bir ilkemiz kabul ediyoruz.

"Shop Alışveriş ve Bilişim" ünvanlı firmamız 16.7.2007 tarihinden beri faaliyette olup, Türkiye, Kıbrıs ve Dünya'nın her yerine sattığı ürünleri gönderebilmekte ve hizmet sunabilmektedir. Sistem gayet şeffaftır ve iletişim sayfasında bilgilerimiz tamdır, Hakkımızda sayfamızda resmi belgelerimiz mevcuttur.

Faaliyetimiz "Radyo, TV, Posta veya İnternet üzerinden yapılan perakende medikal, sağlık, kozmetik ve  giyim ürünleri pazarlaması, sosyal medya'da (Facebook, Google, Twitter, Yandex,  Blog, Seo vb...) reklam, yazılım ve veritabanı işleri"'dir.

 

1) Sattığınız Ürünler orjinal mi? Shop.com.tr'de satılan tüm ürünler %100 orjinal olmakla beraber , tedarikçi, distribütör veya üretici firmalar'dan temin edilmekte yada satış ve çalışma sözleşmelerimize istinaden direkt olarak tedarikçi, distribütör ya da üretici firma'dan gönderilmektedir. Ürünler garanti belgeli ve faturalarıyla sizlere ulaştırılır. Her şey yasal.

Eğer Shop'da sunulan hizmet yada satın aldığınız ürünün orjinal olup olmamasıyla ilgili kaygınız varsa üyelik girişi sonrası "iletişim" kısmı aracılığıyla bize ulaşabilirsiniz.

 

2) Shop.com.tr Alışveriş sitenizdeki ürün ve hizmetlerin stok durumu nedir?

Satışta olan hızlı gönderi olarak görünen tüm ürünler stokta olmaktadır, diğer gönderilerde ise stok kontrolü elektronik veritabanımız da zaman zaman güncellenmekte olup şayet ürün üzerinde "tükendi" etiketi yok ise stokta mevcuttur. 

 

Reklam ve tanıtım hizmetlerimiz ile ilgili olarak "REKLAM" kategorimizde ürünlerinize ait kategoride herhangi bir ilan, tanıtım sayfası yok ise, başvurunuz işleme direkt olarak alınır ve geri dönüş yapılarak bilgilendirilirsiniz.

 

3) Shop.com.tr online alışveriş sitenizdeki ürünlerin KDV dahil ne anlama geliyor? İlgili ürün ve hizmete ait KDV oranı'nın satış fiyatına eklenmiş olduğu anlamına geliyor. Dolayısıyla başka bir vergi ücreti eklenmemektedir.

Shop.com.tr'de ödeme yapma ve Ödeme güvenliği hakkında bilgilendirme.

Öncelikle internet üzerinden alışveriş yaparken bazı hususlara dikkat etmeniz gerekmektedir. Ürün ve Hizmet alacağınız online alışveriş sitesi bir firma'ya mı ait, firma bilgilerini ve belgelerini şeffaf bir şekilde paylaşmış mı?, iletişim bilgileri tam mı?, KEP mail adresi var mı? gibi bilgilerin yanında, "com.tr" uzantılı bir web sitesinden alışveriş yapmak ayrıca bir güven unsurudur. Firma'mız Türkiye'nin en değerli alan adı olan "shop.com.tr"'nin sahibidir. Ayrıca "SSL sertifikalı" web siteleri tarayıcınızda "Güvenli" olarak ve kilit işaretiyle gösterilirler.

 

1) Shop'da ödeme tipleri nelerdir?

 

Kapıda Ödeme: Bu ödeme biçim ayrıca ürün / kategori tercihlerine göre deişebilmektedir. En çok tercih edilen ve sadece Türkiye içi siparişlerde kullanılabilen ödeme yöntemimizdir ve ister adreste, ister kargo şubesinde teslim alırken ödeme yapabilirsiniz. Kıbrıs ve Yurt Dışı ülkeler için malesef kapıda ödemeli gönderim yapılamamaktadır. 

 

Online Kredi Kartı: SSL sertifikalı olan web sitemizde, sözleşme ile aktif olan ve üst seviyede güvenlikli sistem ile online olarak kredi kartı ile sipariş verebilirsiniz. Kredi kartı bilgileriniz hiç bir şekilde sistemimizde tutulmaz, güvenli ödeme sistemiyle, şifreli olarak ve korumalı sistem aracılığıyla yapılan işlemde, ödeme onayı aldığınızda, sisteme başarılı olarak siparişiniz ulaşır. Sipariş onayıyla beraber kargolama süreci başlar ve bilgilendirilirsiniz.

 

Banka Havalesi: Dilerseniz banka havalesi ile de sipariş verebilirsiniz. Türkiye, Kıbrıs ve Yurt Dışı siparişleri için geçerli olan bu ödeme yoluyla, sipariş sonrası ödemeniz tarafımıza ulatığında kargolama süreci başlar ve bilgilendirilirsiniz.

 

Garanti Bankası

IBAN NO: TR16 0006 2000 7250 0006 6568 28
"725" Şube Kodu
"665 68 28" Hesap Numarası
 

 

Shop.com.tr'de Sipariş verme, Takibi, Değişim, İptal gibi işlemler hakkında rehber.

1) Shop'da sipariş vermek için ÜYE OLMAK mecburi mi? Hayır, üye olmadan da sipariş verebilirsiniz ama Üye olarak sipariş vermek avantajlıdır.

 

Üye olmadan sipariş verme: Herhangi bir ürün veya hizmeti "sepete ekle"'diğinizde, sepete yönlendirir sistem, dilerseniz "sepeti onayla ve satın al" ile siparişi tamamlayabilir veya daha başka ürünleri sepete eklemek için "alışverişe devam et" butonunu kullanabilirsiniz. Sepette iken adet sayılarını artırabilirsiniz, ücret otomatik olarak yenilenecektir. Ayrıca sepette, kapıda ödemeli gönderim hariç "kargo bedeli" görünmektedir ve belli bir satış rakamından sonra kargo ücreti alınmamakta ve "sepeti onayla ve satın al" adımından sonra üst kısımda "sepetinize xx Tl daha ürün ekleyin, kargonuzu ücretsiz gönderelim" şeklinde belirtilmektedir.

Siparişinizdeki ürün ve hizmetlerde kararınızı verdikten sonra "Sepetim"de "sepeti onayla ve satın al"ı tıklayarak siparişinizi tamamlama aşamasına geçebilirsiniz.

Teslimat bilgileriniz: Ad, Soyad, Email,Cep telefonu,Adres,Şehir,İlçe bilgilerinin girilmesi mecburidir. Kargo seçeneğinde "standart"ı seçiniz. Kargo ücreti varsa kargo tutarını göreceksiniz, üücretsizde ise herhangi bir kargo tutarı görünmez. "Gönder" tuşuna basarak "Ödeme Şekliniz" adımından size uygun seçeneği seçip, "ön satış bilgilendirme" ve "satın alma kurallarını" okuyun ve onay klik'ini işaretlemeniz gerekmektedir. Sonrasında "Onaylıyorum"u tıklayarak siparişinizi tamamlarsınız ve ekranda sipariş numaranız görünür, şayet siparişiniz başarılı ve eksiksiz olarak girildiyse. Email adresinize siparişle ilgili mail gönderilmiştir "bazı durumlarda mailin gereksiz klasörüne düşebiliyor, orayı da kontrol etmeyi ihmal etmeyiniz! Sipariş numaranızı not ediniz. Siparişinizle ilgili birimimiz sizi bilgilendirecek ve teyit sonrası kargolama aşamasıyla size güvenle ve hızlı bir şekilde ulaştırılmasını sağlayacaktır.

 

Üye olarak sipariş verme: Avantajları olan yöntemdir. Tek adımda siparişlerinizi tamamlarsınız. Kampanya ve indirimlerden haberdar olursunuz. Puan kazanma ihtimaliniz olur alışverişlerinizden. Sadece üyelere özel avantajlar ve sürprizlerden faydalanırsınız. Tüm siparişleriniz Hesap İşlemleri panelinizde toplanır.

Üyelik ücretsizdir, Shop.com.tr'de sağ üst kısımda "Kayıt ol"u tıklayarak Üye olduktan sonra pratik bir şekilde sipariş oluşturabilirsiniz, sepete ürün ve/veya hizmetleri ekledikten sonra "sepetim"den "sepeti onayla ve satın al"ı tıkladığınızda teslimat bilgileriniz otomatik olarak doldurulur üyelik bilgilerinizdeki gibi, kargo seçimide yapıldıktan sonra gönder ile ödeme ekliniz adımına geçip size uygun olanı tercih edin vesözleşmelerle ilgili işlemi ve onayı verip "onaylıyorum" butonu ile siparişiniz başarılı bir şekilde bize ulaşacaktır ve sizde üyemiz olarak hesap işlemleriniz kısmında göreceksiniz siparişinizi. Siparişiniz tarafımızca incelenip sizinle teyit amaçlı iletişime geçilecek ve sonrasında kargolama aşamasıyla en kısa sürede ulaştırılması sağlanacaktır.

 

2) Shop.com.tr'de üye olmadan yada üye olarak verdiğim siparişlere daha sonra ekleme / çıkarma yapabilir miyim? Şayet siparişiniz kargoya sevk edilmediyse değiştirme durumu olabilir yada ekleme durumu ki bunun için müşteri hizmetleriyle iletişime geçiniz. Bizler memnuniyetiniz için elimizden geleni yaparız ama kargoya sevk edildiyse malesef müdahale edemeyiz. Kargolama öncesi başka bir sipariş eklediyseniz, sizinle iletişime geçilir ve mümkünse ilk siparişinizle birleştirilerek ulaştırılır tarafınıza. 

 

3) Shop.com.tr'de alışveriş yaptıktan sonra siparişimi nasıl takip edebilirim? Başarıyla tarafımıza ulaşan siparişlerde, üye iseniz, üye girişi yaparak hesabınızdan sipariş takibi yapabilirsiniz. Üye değilseniz, online alışveriş sitemizin en alt kısmındaki "sipariş takibi"ni tıklayıp, "email adres"inizi ve "sipariş numara"nızı girip, gönder tuşuna bastıktan sonra ekrana sipariş bilgileriniz gelecektir. Sipariş numaranızı size gelen "email"den veya mşteri hizmetlerimizle iletişime geçip öğrenebilir, siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

4) Shop'daki siparişimde ürün değişimi yapabilir miyim? Ödeme işlemlerinizin tamamlandığı aşamadan sonra değişim istediğiniz yeni ürünün fiyatı, siparişinizdeki ürün fiyatıyla aynı olmalı yada daha düşük olmalıdır, şayet fiyatı yüksek bir ürün ise, aradaki farkı banka havalesiyle gönderirseniz değişim yapılabilinir, yada kapıda ödemeli sipariş ise ve kargolama aşamasında değilse istediğiniz değişim yapılabilinir. Sipariş değişim işlemini ancak kargolama öncesi aşamada yapabilirsiniz. Üye girişi yaparak iletişime geçebilir yada müşteri hizmetlerini arayarak danışabilirsiniz.

 

5) Shop sitenizde sipariş iptali nasıl yapılır? Siparişiniz kargo aşamasındayken bize bildirip iptal edebilirsiniz. Üye iseniz hesabınızdan da iptal edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiyse malesef biz iptal edemiyoruz, siparişi almayarak iptal edebilirsiniz, lakin yurtiçi prosüdürler kolay iken yurt dışı gönderilerde iptal işlemleri daha uzun sürebilmektedir. İptal edilen siparişinizi tekrar aktif ettirmeyi düşünüyorsanız iletişime geçiniz.Teslim alınan ürünlerde iptal prosedürü değil iade prosedürü geçerlidir. 

 

Shop'dan yapılan alışveriş'lerde "KARGO VE TESLİMAT" hakkında rehber.

SHOP'DA SİPARİŞLERİN KARGOLANMASI HAKKINDA REHBER

Kargo ve Teslimat ile ilgili durum, Lokasyon açısından siz müşterimizin Türkiye, Kıbrıs yada Yurt dışı ülkelerinden herhangi birinde olmanız ile beraber Ayrıca Satın aldığınız Ürün ve Hizmet olması açısından da çeşitlilik içerecektir. Bu sayfamızda sizlere teker teker açıklayıcı bilgi sunmayı hedefliyoruz.

 

Ayrıca tedarikçi ve ürünü kargolayan çalıştığımız anlaşmalı firmalarla ilgili olarak ürün kategorilerinde de ve/veya ürünlerde de açıklamalar yer alacaktır. Amacımız size en iyi hizmeti şeffaf bir şekilde sunmaktır.

 

1) Türkiye içi siparişler de gönderimler nasıl yaılmaktadır?

Kapıda ödemeli gönderim sadece ve sadece Türkiye içi siparişlerde geçerli olup, kargo şubesinde yada adrese teslim edilirken ödeme yaparak kargonuzu alabilirsiniz. Kıbrıs yada Yurt dışı diğer ülkelere malesef kapıda ödemeli olarak satış yapamamaktayız.

 

2) Türkiye içi siparişler de bulunduğum adrese kargo teslimat yapıyor mu?

Kargo firmaları her yere teslimat yapmakla beraber bazı yerler için teslimat günleri bulunmaktadır.Dolayısıylada teslimat süresi uzayabilir yada teslimat şekli değişebilir.

 

3) Türkiye içi siparişler de kargo firması değitirme hakkında?

Kargoları anlaşmalı olduğumuz firmalar aracılığıyla yollayabiliyoruz, şayet farklı bir kargo ile teslim edilmesini istiyorsanız ekstra kargo masrafı çıkacaktır. Ayrıca ürünleri kargolayan tedarikçi firmalarımızın da anlaşmalı olduğu kargolar dışında malesef gönderim yapılamamaktadır. Kargoya sevk edilen bir sipariş içinde kargo firması değiikliği yapılamamaktadır.

 

4) Türkiye içi siparişler de kargo numaramı nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya sevk edilip işlendikten sonra otomatik olarak sms gelmektedir. Shop'a üye iseniz, üyelik bilgilerinizle hesabınızdan öğrenebilirsiniz. Ayrıca siparişler kargoya ulaştığında da genelde bilgi mesajı gönderiyoruz.

 

5) Türkiye içi siparişler de ayrı satın aldıklarımı aynı kargoyla gönderebilir misiniz?

Satın aldığınız ürün / hizmet olması açısından, tedarikçi açısından, kargoya sevk durumu açısından bir farklılık yok ise verdiğiniz tüm siparişler tek bir kargo olarak gönderilir.

 

6) Kıbrıs siparişleri hakkında rehber!

Kıbrıs yurt dışı olarak geçtiği için malesef kapıda ödemeli olarak sipariş gönderilemiyor. Sadece Uçaklı ve kayıtlı posta hizmeti "extra ücrete tabidir" ile gönderim yapılmakta olup, önce Ödeme alınır ve onaylanır, verdiğiniz kargo bilgilerine istinaden siparişiniz ödeme onayı ile beraber postalanıp, ister postahaneden, ister adrese teslim gönderilir ve tarafınıza Posta Takip No bildirilir. Takip no ile "www.ptt.gov.tr" web sitesinde "gönderi takip" kısmından takip edebilirsiniz. Sistem gayet şeffaf. Ayrıca paketi teslim aldığınızda, paket üzerindeki pembe teslim alındı kağıdı sizin tarafınızca imzalandıktan sonra tarafımıza geri döner ve böylece siparişiniz tamamlanmış olur.

 

7) Yurt Dışı siparişleri hakkında rehber!

Türkiye dışı tüm ülkelere, Uçaklı ve Kayıtlı Posta "bu hizmet ek ücrete tabidir ve Yurt dışından verilen siparişler ücretsiz kargo seçeneği dışındadır." ile gönderilmektedir. Yurt dışına malesef kapıda ödemeli gönderim yapılamamaktadır. Siparişinizi verdikten sonra, Uçaklı Posta Hizmet bedeli ile beraber toplam ücreti yatırıp tarafımıza bildirdikten sonra postalanıp, tarafınıza posta takip no bildirilir. "www.ptt.gov.tr" web sitesinden "gönderi takip" kısmından takip edebilirsiniz. Siparişiniz, Türkiye'ye olan uzaklığa göre değişen sürelerde adresinize, bulunduğunuz ülkenin posta sistemi tarafında ulaştırılır. Şayet adreste yok iseniz, postacı kağıt bırakır ve sizde o kağıtla ilgili merkezden teslim alırsınız. Yurt dışı kargolar genelde 2 hafta bekler ve alınmaz ise geri döner. Yurtiçi ve Yurt dışı tüm kargolarımızda hem bizim hemde alıcı olarak sizin telefon numaralarınızı yazıyoruz ama aramak posta sisteminin insiyatifindedir. Ayrıca ülkelerin gümrük mevzuatları farklı olabilir. Dolayısıyla burada sorumluluk öncelikli olarak size aittir. Ayrıca teslim aldığınızda postayı, üzerindeki pempe teslim alındı kağıdına imza atmanız ile beraber, o kağıt geri gelir ki buda siparişinizin ulaştığı anlamına gelir.

 

SHOP'DA SİPARİŞLERİN TESLİMATI HAKKINDA REHBER:

1) Alışveriş'im ne zaman teslim olur?

Başarıyla tarafımıza ulaşan siparişler Teyit (bazı siparişlerde teyit için arama yapılmaktadır.), Ödeme (kapıda ödemeli siparişler teyit onayı sonrası sevk edilirken, Kredi kartı ödemelerinde banka onayı sonrası sevk edilir kargoya, banka havaleli siparişlerde ödeme tarafımıza ulaştığında kargoya sevk yapılır.) ve Fatura aşaması sonrası Kargoya sevk edilir.

Teslimat adresinizin: Türkiye içi (genelde 1-2 iş gününde ulaşır ama dağıtım merkezine uzak olan yerlerde belli günlerde teslimat sağlanır ve merkeze uzak lokasyonlarda kargo şubesinden alma durumu söz konusu olabilir) olması, Kıbrıs (kargo ile yada uçaklı kayıtlı posta ile gönderilir ve teslimat adrese yada kargo / postahane şubesinden yapılır ve 2-3 iş gününde teslim olur genelde) olması veya Yurt Dışı (Türkiye'den gönderilirse yakın ülkelere 1 haftaya ulaşmaktadır, mesafe arttıkça süre uzayabilir, size posta takip no bildirilecektir ki sizde online olarak posta takip sisteminden takip edebilin. Türkiye'den yurt dışına gönderilen posta kargoları "www.ptt.gov.tr" web sitesinden takip edebilirsiniz.) olması süre açısından en önemli unsurdur. Elimizden geldiğince en kısa ve güvenli şekilde size ulaşması için çaba gösteriyoruz, lakin kargo sistemlerine direkt olarak müdahale edemediğimizi, sorun olursa ilk bizi bilgilendirmekle beraber ilgili kargo/posta merkeziyle iletişim kurmanız daha sağlıklı olacaktır.

 

2) Siparişim için teslimat adresi değişikliği yapabilir miyim?

Sipariş alındı aşamasındayken adres değişikliği yapabilirsiniz, Kargoya sevk edilme durumunda adres değişikliği yapılamamaktadır. Özellikle Yurt Dışı ve Kıbrıs gönderilerinde değişiklik malesef yapılamamaktadır.

 

3) Siparişim Kargo ve/veya Posta tarafından teslim edilirken nelere dikkat etmeliyim?

Shop'dan online olarak verdiğiniz siparişleriniz kargo / posta merkezi veya adresinize teslim edilirken, teslim fişini imzaladıktan sonra ambalajı kontrol ediniz, sorun gözükmüyor gibi olsada paketi açıp kontrol etmenizi tavsiye ediyoruz. Paketinizde bir sorun varsa posta / kargo görevlisine "hasar tespit tutanağı" düzenletip bizimle iletişim kurunuz.

Şayet aldığınız ürüün kurulumunu servis yetkilisi yapmak zorundaysa beyaz eşya vb... büyük ürün siparişlerinizde kargo paketini yetkili servis açmalıdır. Yetkili servisçe kurulum yapıldıktan sonra sorun çıkarsa servis raporu düzenlettirerek bize bildiriniz. Sorununuzu en kısa srede çözmeye çalışacağız.

4) Kargo / Posta görevlisi beni adresimde bulamadığında ne olur siparişimin durumu?

Shop.com.tr'den yaptığınız alışverişler kayıtlı olarak kargo / posta yoluyla Türkiye içi, Kıbrıs, Yurt dışına ulaştırılken, şayet adreste yoksanız, kargo / posta görevlisi kargo haber kağıdı bırakır ve sizde o kağıtla size yakın kargo / posta merkezinden teslim alırsınız. Dikkat edilmesi gereken husus ise Türkiye içi siparişler 3-4 iş günü bekler, Yurt dışı siparişler genelde 2 hafta bekler ve almaz iseniz tarafımıza geri döner.

 

5) Kargo / Posta şubesinden teslim alabilir miyim shop.com.tr'den yaptığım alışverişi?

Türkiye içi teslimatlarda, bazı ülkelerde şubeden teslim almanız mümkündür lakin yurt dışı gönderilerindeki durumu sorgulamak, öğrenmek müşterinin sorumluluğundadır. Yurt dışı gönderilerde adres verme güvenli teslimat için önem taşımaktadır.

 

6) Alışverişimdeki ürünlerden bazılarının farklı bir adrese gönderilmesi mümkün mü?

Malesef shop.com.tr'den yapılan her alışveriş için bir adet teslimat adresi söz konusu olmaktadır. Şayet farklı adrese göndermek istediğiniz alışverişleriniz için ayrıca sipariş vermeniz gerekiyor.

 

7) Shop'dan alışverişi Dünyanın her yerinden yapabilir miyim?

Evet, Dünya'nın her yerine sipariş teslimatı yapıyoruz. Yurt dışı gönderimleri Kayıtlı ve Uçaklı posta hizmetiyle yapıyoruz ve tarafınıza takip no bildiriyoruz.

Shop.com.tr'den alınan ürün ve hizmetlerle ilgili FATURA ve GARANTİ rehberi.

1) Shop'da Alışveriş'ime ait faturam ne zaman gönderilir?

Onaylanan siparişler kargo aşamasına sevk edilir ve faturasıyla beraber gönderilir. Faturanızın farklı bir yolla (email veya posta yoluyla) ulaştırılmasını istiyorsanız belirtiniz ki irsaliye ile gönderilen kargonuzun teslim olmasından sonra talebiniz doğrultusunda faturanız gönderilir.

Ayrıca tedarikçilerden gönderilen ürünlerde faturaları tedarikçiler düzenleyebilirler.

E-fatura mükellefiyseniz belirtin ki size email ile gönderelim.

 

2) Alışveriş faturamda değişiklik yapabilir miyim?

Fatura, alışverişe ait ödemeyi yapan şahıs adına düzenlenmek zorundadır ve sipariş onaylandıktan sonra ilgili bilgiler Gelir İdaresi başkanlığı'na iletildiği için sipariş formunda girilen bilgilerde herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

 

3) Faturam koli dışında görünecek mi?

Mali uygulamalara göre kolinin dış yüzeyinde, korunaklı bir şekilde ulaştırılır tarafınıza. Faturalarda herhangi sakıncalı bir ifade kullanılmamaktadır.

 

4) Shop'dan yaptığım alışverişimin faturam ayrıca bana gönderilecek mi?

Alışverişiniz sonucu şayet kargo dışında faturanızın e-mail (e-fatura müşterileri) veya posta yoluyla talep ettiyseniz, irsaliye ile kargonuz ulaştırıldıktan sonra tarafınıza talep ettiğiniz yol ile gönderilir 7-10 iş günü içinde.

 

5) Shop.com.tr'den aldığım ürün yada hizmetlerle ilgili faturam online olarak gönderilebilinir mi?

Onaylanan siparişlerin faturaları talep etmeniz halinde, ürün ve hizmetin tedarikçisi biz isek talebiniz doğrultusunda gönderebiliriz.

 

6) Shop'daki alışverişime ait faturam gelmediyse ne yapmalıyım?

Alışveriniz sonrası onaylanan ve kargoya sevk edilen ürün ve hizmetlere ait faturalar kargoyla, e-fatura müşterilerine mail yoluyla, talep ettiyseniz mail ve/veya posta yoluyla gönderilmiştir ki ilgili alım yollarını kontrol ediniz. Şayet bir sorun varsa bizimle irtibata geçiniz. Bazı ürün çıkışları tedarikçilerimizden direkt olabilmektedir, dolayısıyla aldığınız kargoyu gönderen firma ile öncelikli olarak irtibata geçmeniz sorunun giderilmesini hızlandıracaktır.

 

7) Shop'daki alışverişimin garanti belgesi nedir?

Siparişinizin ürün ve hizmet oluşu garantiyi farklılaştırabilir. Reklam hizmetleri aldıysanız, fatura ve sözleşme yeterlidir. Ürün aldıysanız, içerisinde belge mevcuttur. Ayrıca bazı ürünlerin içinden çıkan barkod, online form adresi gibi yollarla garantinin aktif ettirilmesi isteniyor olabilir. Dolayısıyla bir endişeniz olursa irtibata geçiniz.

Shop.com.tr'de ürün / hizmet alımlarıyla ilgili İade, Şikayet ve Geri Gönderim rehberi.

Shop'dan aldığınız ürün/hizmet iade'leri hakkında

1) Shop'daki alışveriş'imi nasıl iade edebilirim?

Siparişiniz size ulaştıktan 14 gün içerisinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz. 

Öncelikle, iade bildiriminde bulunmalısınız. İade sebebini ile beraber iade koşulları: İade edeceğiniz ürün, aksesuarları ve hediye olarak gönderilen promosyonlu / kampanyalıürünleriyle beraber aynı anda, orjinal ambalajlarında iade edilmedilir bize yada tedarikçiden geldiyse ilgili tedarikçiye iade yapılmalıdır. (Size tedarikçiden fatura ulaştıysa iade için orayla irtibata geçmelisiniz.)

İade kurumsal faura ile satın alındıysayani şirkete fatura kesildiyse, iade ederken şirketin düzenlemiş olacağı fatura ile beraber gönderilmeli. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + kdv şeklinde) kesilmelidir.

Eğer bir sorun ile karşılaştıysanız mail yoluyla irtibata geçiniz.

 

2) Shop.com.tr'deki siparişimi iade etmek istiyorum, iade şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

Alışverişinize ait ürünün size teslim olmasından itibaren 14 gün içinde Shop.com.tr'ye (veya ürünü tedarikçi gönderdiyse gelen faturaya istinaden ilgili tedarikçiye) başvurarak aşağıdaki koşullar dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

İptal edilen alışverişlerdeki ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orjinal kutusunda ve içinde ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı ve içinde bulunan aksesuarlarının yanı sıra hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. (Şayet ürünü tedarikçimiz gönderdiyse muhakkak size gelen faturaya istinaden tedarikçiye göndermeniz gerekmektedir.)

Satın aldığınız yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde cayma hakkı kapsamında iade alınamaz.

Shop'da yapılan alışveriş'lerde Cayma hakkı kullanılamayacak ürün/hizmetler şunlar olmaktadır:

Niteliği gereği iade edilemeyecek ürünler/hizmetler.

Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler/hizmetler.

Tüketicinin istekleri veya açıkca onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler/hizmetler.

Gazete, dergi gibi süreli yayınlar/hizmetler.

Hızla bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.

Basılı ürünler (Kitap,danışmanlık hizmetleri,matbaa vb...)

Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.
 
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

·         Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.

·         Her türlü yazılım ve programlar

·         DVD, VCD, CD ve kasetler

·        Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.)

·        Telefon kontör siparişleri

 

3) Shop'dan yaptığım alışveriş'in 14 günlük iade süresi doldu, ürünü/hizmeti iade edebilir miyim?

Yasal süreçler gereği iade işlemleri, ürünün size teslim tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. Bu sürenin dışında kalan talepler karşılanamamaktadır.  İade ürün işlemleri ile ilgili detaylı bilgi sitemizde bulunmaktadır.

Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddenin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür.

 

4) Shop'dan yaptığım alışverişi iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

ade işlemlerinde “kargo ücreti” ödemezsiniz. Bu doğrultuda, e-posta adresinize gönderilecek olan, “kargo gönderi kodu” nu kullanarak anlaşmalı olduğumuz Kargo ile gönderebilirsiniz.

Anlaşmalı olmadığımız kargo ile gönderimler kabul edilmemektedir. Tedarikçiden gelen ürünlerde de anlaşmalı olduğu kargo ile gönderim yapınız. 

 

5) Shop.com.tr'den yaptığım alışveriş için tarafıma verilen kargo kodu geçerlilik süresi nedir? Geçersiz gelen kargo kodu yerine nasıl kod alabilirim?

Bazı durumlarda geçerli olabilen bu yöntemdir. Ürün gönderimi için verilen gönderi numaraları kargo firmalarının sistemlerinde 10 gün boyunca geçerlidir. 10 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda sitemizden yeniden başvuruda bulunarak yeni bir gönderi numarası almanız gerekmektedir. 

Tekrar kod alabilmeniz için ürününüzün teslim edilmesi üzerinden 14 gün geçmemiş olması gerekir.


6) Shop'dan yaptığım alışverişin iadesiyle ilgili ürün/hizmet ücretini ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

İade tarafımıza veya tedarikçiye ulaştıktan sonra, inceleme süreci sonrası iadeniz onaylandıysa 2-7 iş günü içerisinde "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.

Ürün bedeli tarafınıza iade edildikten sonra bilgilendirilirsiniz.

Ödeme şekli "kredi kartı" ve tercihiniz "para iadesi" ise; ödeme online olarak kredi kartınıza yapılacaktır.

Ödemenin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

Ödeme şekli "havale/EFT" veya "Kapıda Ödeme" ve tercihiniz "para iadesi" ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabına paranız geri ödenir.

İade işleminin banka veya kart hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilmektedir. Bankaların  para iadesini hesabınıza yansıtma süreleri aşağıdaki tabloda iş günü olarak gösterilmiştir.
 
Lütfen dekontun size ulaşmasından itibaren aşağıdaki tablodan bankanıza ait minimum süreyi kontrol ediniz. Bu süre geçtikten sonra, halen hesabınızda iade tutarını göremiyorsanız, dekontta belirtilen bilgiler ile bankanıza başvurunuz.
 
NOT:
 
Taksitli Ödemeler:
Taksitli kredi kartı ödemelerinin geri iadesinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır).Bu işlem taksit sayısı kadar ay devam eder Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz en son 1 ve 2 . taksiti hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye +taksit tutarı kadar meblağ yatırılır.
 
Hediye Çeki Kullanılan Siparişler 
İade/İptal işlemi yapılan ürün/ürünlerde kullandığınız hediye çeki bedeli iptal edilir.
 
 

BANKANIZ Hesabınıza Yansıma Süresi (İş Günü)
  Kredi Kartı Banka/ATM Kartı 
Albaraka Türk Katılım Bankası A.Ş. 4 8
Turkland Bank A.Ş. 8 8
Odea Bank A.Ş. 4 8
Tekstil Bankası A.Ş. 8 8
BankPozitif Kredi ve Kalkınma Bankası A.Ş. 8 8
Akbank A.Ş. 2 8
Şekerbank T.A.Ş. 8 8
Halkbank A.Ş. 2 8
TEB A.Ş. 8 8
ING Bank A.Ş. 8 8
Aktif Yatırım Bankası A.Ş. 8 8
Burgan Bank A.Ş. 8 8
Citibank A.Ş. 4 8
HSBC Bank A.Ş. 1 8
Anadolubank A.Ş. 4 8
Turkish Bank A.Ş. 8 8
Garanti Bankası A.Ş. 2 8
Fibabanka A.Ş. 8 8
Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. 8 8
Finansbank A.Ş. 1 8
Türkiye Finans Katılım Bankası A.Ş. 8 8
Alternatifbank A.Ş. 8 8
Denizbank A.Ş. 8 8
Türkiye İş Bankası A.Ş. 1 8
Vakıfbank A.Ş. 4 8
Yapı Kredi A.Ş. 2 8
Ziraat Bankası A.Ş. 2 8

 

7) Shop'dan yaptığım alışverişte kargo firması iade gönderimi almak için gelmiyor, ne yapmalıyım?

Bazı gönderimlerde kargo firmasından alım talep edebiliyorsunuz. Şayet bu hususta size bilgi verildiyse faydalanabilirsiniz, aksi taktirde firmamızın yada tedarikçi firmanın anlaşmalı olduğu kargo firmasını kullanmanız gerekmektedir, aksi halde kargo teslim alınmamakla beraber tekrar size geri dönecektir.

 

8) Shop'dan yaptığım siparişe ait para iadem tarafıma henüz ulaşmadı, ne yapmam gerekiyor?

Para iadeleri alışverişte kullanılan kredi kartı veya banka hesabına yatırılır iadeniz onaylandıktan sonra 7 iş günü içerisinde. İade işlemi yapıldıktan sonra tarafınıza dekont iletilir. Dekont tarafınıza ulaştıysa iadeniz yapılmıştır. Şayet tedarikçimizde ise iadenize ait ödemeyi de tedarikçi firma yapacaktır. Dolayısıyla size ulaşan kargodaki fatura bilgisine istinaden tedarikçi firma ile görüşmeniz ve süreci takip etmeniz önemlidir. Bir sorunla karşılaşırsanız bizimle iletişime geçiniz.

Ücret iadelerinde banka veya kredi kart hesabınıza yansıma süreci ilgili bankanın sürecine göre değişkenlik gösterebilir.
 
Bankaların para iadelerini hesaba yansıtma süreleri:

 

BANKANIZ Hesabınıza Yansıma Süresi (İş Günü)
  Kredi Kartı Banka/ATM Kartı 
Albaraka Türk Katılım Bankası A.Ş. 4 8
Turkland Bank A.Ş. 8 8
Odea Bank A.Ş. 4 8
Tekstil Bankası A.Ş. 8 8
BankPozitif Kredi ve Kalkınma Bankası A.Ş. 8 8
Akbank A.Ş. 2 8
Şekerbank T.A.Ş. 8 8
Halkbank A.Ş. 2 8
TEB A.Ş. 8 8
ING Bank A.Ş. 8 8
Aktif Yatırım Bankası A.Ş. 8 8
Burgan Bank A.Ş. 8 8
Citibank A.Ş. 4 8
HSBC Bank A.Ş. 1 8
Anadolubank A.Ş. 4 8
Turkish Bank A.Ş. 8 8
Garanti Bankası A.Ş. 2 8
Fibabanka A.Ş. 8 8
Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. 8 8
Finansbank A.Ş. 1 8
Türkiye Finans Katılım Bankası A.Ş. 8 8
Alternatifbank A.Ş. 8 8
Denizbank A.Ş. 8 8
Türkiye İş Bankası A.Ş. 1 8
Vakıfbank A.Ş. 4 8
Yapı Kredi A.Ş. 2 8
Ziraat Bankası A.Ş. 2 8

Ödeme yönteminiz "havale/EFT" veya "kapıda ödeme" olan siparişlerin geri ödeme işlemi IBAN üzerinden yapılacağı için, tarafımıza geri ödeme için IBAN bilgisi bildirmeniz gerekmektedir. Başkası adına olan hesaplara asla ödeme yapılmaz.

Şayet dekont size ulaştıktan sonra bankanıza ait minimum süreyi kontrol ediniz. Bu süre geçtikten sonra hesabınızda iade tutarını göremiyorsanız, dekontta belirtilen bilgiler ile bankanıza başvurunuz.

NOT:
 
Taksitli Ödemeler:
Taksitli kredi kartı ödemelerinin geri iadesinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır ) .Bu işlem taksit sayısı kadar ay devam eder Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz en son 1 ve 2 . taksidi hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye +taksit tutarı kadar meblağ yatırılır.
 
Hediye Çeki Kullanılan Siparişler 
İade/İptal işlemi yapılan ürün/ürünlerde/hizmetlerde kullandığınız hediye çeki bedelide iptal edilir.

 

9) Shop'dan yaptığım alışverişe ait iade ücret kartıma taksit olarak yatıyor, ne yapmalıyım?

Sipariş ödemesi kredi kartı ile yapıldıysa, tutarın kredi kartına iadesinin tamamı kredi kartının bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka tutarı kredi kartınıza her ay taksit taksit yatırır ve çeker (ekstreye + ve - olarak yansır). Bu işlem taksit sayısı kadar ay süresince devam eder. Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb... ödemiş iseniz 1. ve 2. taksidi hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece extreye + taksit tutarı kadar meblag yatırılır. Bu tutarları ödeme yapacağınız aya ait kredi kartı extrenizde + bakiye olarak görebilirsiniz. Detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

 

10) Shop.com.tr'den yaptığım ürünü/hizmeti geri gönderdim, iadem ne zaman tarafıma yapılır?

İade ettiğiniz kargo tarafımıza (veya tedarikçimize ulaştıktan sonra) iade koşullarına uygunluğu incelenmekte olup 2-5 iş gününe kadar sonuçlandırılmaya çalışılır. (tedarikçiye iade ettiyseniz orayala irtibat halinde olmalısınız.)

Shop'a yapılan iadelerde biz gerekli incelemeyi 2-5 iş gününde yapıp, size sonucu bildiririz. Herhangi bir sorun ve gecikme varsa iletişime geçiniz.

 

Shop.com.tr'den aldığınız ürün/hizmetlerle ilgili Arıza,Bozuk,Hasarlı,Farklı Ürün hakkında

 

1) Kargo kutum boş / hatalı çıktı, ne yapmam gerekiyor?

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Eksik Ürün Başvuru Formu ile birlikte kargoyu gönderen firma biz isek bize, tedarikçimiz ise tedarikçimize geri gönderiniz. Durumla ilgili gönderen tarafla iletişim kurunuz, bir sorun olursa bizi bilgilendiriniz.

 

2) Hasarlı ürün gönderilmiş, ne yapmalıyım?

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızdayken ürün paketini kontrol edin. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını istemelisiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken "Ürün hasarlı geldi, tutanak ve servis raporu var" formu ile birlikte kargoyu gönderen firma biz isek bize yada tedarikçimiz ise tedarikçimize geri gönderebilirsiniz. 

Kargo kaynaklı hasar durumlarında, ilgili işlemlerin gerçekleştirilebilmesi için ürünün bütün aksesuarlarının yanında orijinal ambalajını da saklamalısınız.

 

3) Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi, ne yapmalıyım?

Eğer faturada yazan ürün ile kargonuzdan çıkan ürünün farklı olması halinde bizimle iletişime geçiniz, şayet tedarikçiden direkt olarak size ulaştıysa lütfen tedarikçi kargo ile görüşünüz.

 

4) Yeni aldığım ürün bozuk çıktı, ne yapmalıyım?

Yetkili servis ağı bulunan, yetkili servislerin kurulumunu yapması gereken ürünlerin işlemleri yine yetkili servisler tarafından yapılmaktadır. 

Yetkili serviste inceleme sonucu rapora göre hareket edilir. Üründe kullanımdan dolayı bir arıza yoksa yetkili servis raporuna uygun olarak onarım/iade/değişim işlemi yapılır. Şayet tedarikçiden tarafınıza ulaştırıldıysa karar mercii tedarikçidir.

Ürünleri orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile göndermeniz  gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır.

 

5) Ürün arızası bildirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz.

 

6) Arıza nedeniyle geri gönderiğim için süreç nasıl işleyecek?

Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilen ürünler gerekli incelemenin yapılması için yetkili teknik servise yönlendirilmektedir. Servis işlem süreci 20 iş günüdür.

Ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan ürün işlem görmeden tarafınıza geri gönderilmektedir.

Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade.   Uygulanacak işlem süreci yetkili servisin ürün ile ilgili vereceği rapora göre belirlenmektedir.

Siparişiniz şayet tedarikçiden geldiyse direkt olarak orayla irtibat kurmalısınız.

 

7) Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, nasıl onarabilirim?

Shop'dan yaptığınız alışverişle direkt bizden yada tedarikçiden gönderilen ürünler "garanti belgesi"ne sahiptir, teslim aldıktan itibaren garanti belgesinde belirtilen "garanti süresi" kapsamında, üretici ya da ithalatçı firma garantisindedir. Bu süre dahilinde size en yakın Yetkili serviste ve ürünün faturası ve garanti belgesiyle tamir ettirebilirsiniz.

Kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusurlarda ve kurulumu Yetkili Servis tarafından yapılmayan ürünlerde, garanti süresi kapsamında ücretsiz onarım hizmeti verilmez.

 

8) Ürünü servise değil de size göndermek istiyorum, mümkün mü?

Shop'dan aldığınız siparişlerinizde fatura ve garanti belgesiyle ilgili servise başvurmalısınız. şayet ürün tedarikçimizden geldiyse (sipariş faturanızı düzenleyen ve gönderen firmadır tedarikçi.) orayla iletişime geçiniz, bizden direk gönderildiyse bizimle iletişime geçiniz.
 

Shop'dan aldığınız ürün/hizmet detayları eksik olması hakkında

1) Siparişime ait ürün / hizmet'e ait aksesuar / detayda eksik gönderim var, ne yapmalıyım?

Yaptığınız alışverişte tarafınıza ulaşan ürünler/hizmetlerde paket içerisinden çıkması gereken aparat yada aksesuarlardan biri yada bir kaçı eksik veya hizmette bir eksiklik var ise, kargo faturasındaki firma bilgisine istinaden "eksik aksesuar/aparat/hizmet" başvurusu için iletişime geçiniz. Bu başvuru teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde yapılmalıdır.

 

2) Satın aldığım ürünler/hizmetler tarafıma eksik gönderilmiş, ne yapmalıyım?

Siparişinizde yer alan ürünlerden/hizmetlerden bir ya da bir kaçı faturanızda gönderildi olarak görülmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa, kargoyu gönderen biz isek bizimle, tedarikçimiz ise tedarikçimiz ile iletişime geçiniz.
Eksik ürün başvuruları ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 14 gün içinde yapılmalıdır. 

Shop.com.tr Bize Ulaşın

Firma Ünvanımız:
SHOP Alıveriş ve Bilişim

Adresimiz:
Altay Çeşme  Mah. Atatürk Cad. Geçiş Sk. No:4/8 Maltepe/İstanbul/Türkiye

Küçkyalı Vergi Dairesi - Vergi No:571 016 1670

Telefon Numaralarımız:
0216 532 10 43

Whatsapp Numaramız:
0553 979 27 44

Mail: destek@shop.com.tr

Kep: shop@hs01.kep.tr

 

 

 

SHOP Alışveriş ve Bilişim ünvanlı firmamız hakkında

SHOP Alışverişte yeni bir soluk!

SHOP.COM.TR ONLİNE ALIŞVERİŞ, UYGUN FİYAT, KALİTELİ ÜRÜNLER

Firma bilgilerimiz için en alt kısımda paylaştığımız Vergi Levhamız ve Ticaret Odası faaliyet belgemize bakabilirsiniz.

"SHOP Alışveriş ve Bilişim" ünvanı ile 16/07/2007 yılından beri faaliyette olup, müşteri memnuniyeti odaklı ve "Shop, sizin için!" sloganıyla ticari hayatına devam etmektedir.

Faaliyet alanımız ünvanımızdaki "alışveriş" kısmı: Radyo, Tv, Posta veya internet üzerinden yapılan e-ticaret hizmetleriyle ürünlerin pazarlanması işi olup, ünvanımızdaki "Bilişim" kısmımız ise: Sosyal medya'da (facebook, google, twitter, yandex, blog, seo vb...) reklam, yazılım ve veritabanı işlerini kapsamaktadır.

Ülkemizdeki ticaret hayatına farklılık ve yenilik getiren bir firmayız. Gelenekçilik kadar yenilikçiliği önemsiyoruz. Günümüzün gelişmelerini takip ediyor ve eksiklerimiz varsa bunları gideriyoruz.

Zincirin bir halkasıyız! Siz değerli müşterilerimiz kadar, çalıştığımız firmaları, takım arkadaşlarımızı ve ülkemizdeki e-ticaret sektörünü önemsiyoruz.

Alışveriş öncesi yeterli tanıtım, müşteri hizmetleri desteğimiz ile emrinizdeyiz. Desteğimizi alışverişte ve sonrasında da aynı şekilde ve tüm müşterilerimize eşit mesafede yerine getirmeyi bir borç biliriz. Biz sizler sayesinde ve ülkemizdeki gerek devlet ticaret alt yapısı, gerek diğer özel sektör firmalarıyla beraber varız, sizin için!

Sadece Türkiye için değil, hizmetlerimizi gerek Kıbrıs gerek Yurt Dışı tüm ülkelere ulaştırıyoruz. Uluslar arası bölgede hizmet veriyoruz ve sistemimiz gayet şeffaf, satın alınan ürün ne ise onu gönderiyoruz ve kargo takip numarası bildiriyoruz, ve internetten anlık olarak takip edilebiliyor siparişler ve en kısa sürede teslimat sağlanması için çabalıyoruz. Teslim oldu bilin!

Şeffaflık ilkemiz gereği vergi levhamızı yayınlıyoruz. Mağdur olmamak için vergi levhasını yayınlamayan yerlerden alışveriş yapmayınız.

web sitemizi ziyaret etmek için tıklayınızhttps://www.shop.com.tr

 

SHOP.COM.TR, SHOP ALIŞVERİŞ VE BİLİŞİM VERGİ LEVHASI. GÜVENLİ ALIŞVERİŞ.

SHOP ALIŞVERİŞ VE BİLİŞİM, İSTANBUL TİCARET ODASI FAALİYET BELGESİ

Shop'a üyelik sözleşmesi hakkında

Üyelik Sözleşmesi

Sitenin genel kullanım şartları, bununla ilgili genel kurallar ve yasal sorumluluklar

Aşağıda belirtilen şartlar, kurallar ve yasal sorumlulukları içeren Kullanıcı Sözleşmesi’nin shop.com.tr kullanılmadan önce okunması tavsiye edilir.

Belirtilen şartların sizin için uygun olmaması halinde lütfen shop.com.tr sitesini  kullanmayınız. Siteyi kullanarak ve kişisel bilgilerinizin yer alacağı formu doldurarak bu sayfalarda yazılı şartları kabul etmiş sayılmaktasınız.

shop.com.tr, dilediği zaman bu yasal uyarı sayfasının içeriğini güncelleme yetkisini saklı tutmaktadır ve kullanıcılarına siteye her girişte yasal uyarı sayfasını ziyaret etmelerini tavsiye etmektedir.
1. Kullanım ve Güvenlik Kuralları

shop.com.tr tüm üyelerine açıktır. Site üzerinde verilen hizmetler aksi belirtilmedikçe, ücretsizdir.

Aşağıdaki yazılı durumlarda, site yönetimi üyenin site kullanımını engelleyebilir ve aşağıdaki girişimlere karışan kişi veya kişiler hakkında kanuni haklarını saklı tutar:

1.a. Yanlış, düzensiz, eksik ve yanıltıcı bilgiler, genel ahlak kurallarına uygun olmayan ifadeler içeren ve Türkiye Cumhuriyeti yasalarıyla ters düşen bilgilerin siteye kaydedilmesi

1.b. Site içeriğinin izinsiz olarak kısmen veya tümüyle kopyalanması

1.c. Kullanıcılara verilen ya da kendi belirledikleri kullanıcı adı, şifre gibi bilgilerin, kullanım haklarının, üçüncü kişi ya da kuruluşlarla paylaşılmasından (bu bilgilerin kullanıcı dışındaki kişiler tarafından kullanılmasından) kaynaklanacak her türlü zarardan doğrudan Kullanıcı sorumludur. Aynı şekilde Kullanıcı, internet ortamında bir başkasına ait IP adresi, elektronik posta adresi, kullanıcı adı gibi kişisel bilgileri kullanamayacağı gibi diğer kullanıcıların özel bilgilerine de izinsiz olarak ulaşamaz veya bunları kullanamaz. Kullanıcı bu şekilde bir kullanımdan dolayı doğabilecek her türlü hukuki ve cezai yükümlülüğü kabul etmiş sayılmaktadır.

1.d. Sitenin güvenliğini tehdit edecek, sitenin ve kullanılan yazılımların çalışmasını engelleyecek yazılımların kullanılması, faaliyetlerin yapılması, yapılmaya çalışılması ve bilgilerin alınması, silinmesi, değiştirilmesi
2. İçerik Kullanımı

2.a. shop.com.tr'de sunulan görsel ve yazılı içerik, kişisel kullanım içindir. shop.com.tr içeriğinde yer alan bütün alan adı, logo, ikon, demonstratif, yazılı, elektronik, grafik veya makinede okunabilir şekilde sunulan teknik veriler, uygulanan satış sistemi, iş metodu ve iş modeli de dahil tüm materyallerin (“Materyaller”) ve bunlara ilişkin fikri ve sınai mülkiyet haklarının sahibi veya lisans sahibidir ve yasal koruma altındadır. Aksi belirtilmedikçe ticari ya da kişisel amaçlarla izinsiz veya kaynak göstermeksizin kullanılamaz. Bu sitede yer alan herhangi bir unsuru diğer bir mecrada veya internet sitesinde yayınlamak veya shop.com.tr'nin  izni olmadan link vermek yasaktır.

2.b. Bu sayfaların tasarımında ve veritabanı oluşturulmasında kullanılan yazılımın hakkı shop.com.tr'ye aittir. Bahsi geçen yazılımın kopyalanması veya kullanılması kesinlikle yasaktır.

2.c. shop.com.tr'ye iletilen tüm eleştirilerin hakkı shop.com.tr'ye aittir, istenildiği taktirde shop.com.tr tarafından pazarlama amacıyla kullanılabilir.
3. Sorumluluklar

3a. shop.com.tr'yi ziyaret eden kullanıcıların bilgileri (ziyaret süresi, zamanı, görüntülenen sayfalar) onlara daha iyi hizmet edebilmek amacı ile takip edilmektedir. Bu bilgiler, gizlilik şartlarına bağlı kalınarak, içeriği genişletmek ve iyileştirmek amacı ile reklam vb. konularda işbirliği yaptığımız firmalarla paylaşılmaktadır. Buradaki amaç, sitenin kullanıcılarına sunduğu deneyimi geliştirmek ve shop.com.tr'yi geliştirmektir.

3.b. shop.com.tr kullanıcısı, kayıt için gerekli olan bölümleri doldurup elektronik posta adresini onayladıktan sonra  işbu sözleşmede belirtilen şartlara uymak koşulu ile, elektronik posta adresini ve şifresini girerek shop.com.tr sitesini kullanmaya başlayabilir.

3.c. Kullanıcı, shop.com.tr sitesi ve hizmetlerinden yararlanırken, Türk Ceza Kanunu, Türk Ticaret Kanunu, Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, Marka ve Patent Haklarının Korunması ile ilgili Kanun Hükmünde Kararnameler ve yasal düzenlemeler, Borçlar Yasası, diğer ilgili mevzuat hükümleri ile shop.com.tr'nin hizmetlerine ilişkin olarak yayımlayacağı her türlü duyuru ve bildirimlere uymayı kabul eder. Bu bildirimlere ve yasalara aykırı kullanım sebebiyle doğabilecek hukuki, cezai ve mali her türlü sorumluluk Kullanıcıya aittir.

3.d. Kullanıcının işbu sözleşmede belirtilen yükümlülüklere veya shop.com.tr sitesinde bildirilen genel kurallara uymamasının tespiti halinde, Kullanıcının shop.com.tr'de n yararlanması shop.com.tr tarafından süreli veya süresiz olarak engellenebilir ve/veya hesabı kapatılabilir.

3.e. Kullanıcı, diğer kullanıcıların ve ziyaretçilerin shop.com.tr'yi kullanmasını önleyici veya zorlaştırıcı hareketlerde bulunamaz, sunucuları ya da veritabanlarını otomatik programlar yükleyip zorlayamaz/kilitleyemez. Hile girişimlerinde bulunamaz. Bulunması halinde üyeliğinin sonlandırılacağını ve durumdan doğabilecek her türlü hukuki, cezai sorumluluğu kabul eder.

3.f. shop.com.tr ile yapılan mesajlaşmaların yedeğinin alınması kişilerin sorumluluğundadır ve shop.com.tr tarafından önerilmektedir. Mesajlaşmaların yedeklerinin alınmaması nedeniyle kaybolmasından, silinmesinden veya hasar görmesinden shop.com.tr sorumlu tutulamaz.

3.g. Kullanıcı , shop.com.tr'den kopyalanmış veya yazıcı ile yazdırılmış hiçbir materyal üzerinden Telif Hakkı, Ticari Marka ve her türlü Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamı notlarını silemez veya çıkartamaz.

3.h. Üyelik iptali ve hesap silme işlemi, kullanıcı tarafından shop.com.tr üzerinden yapılabilir. Üyeliğini bitiren kullanıcının siteye giriş yetkisi iptal edilecektir. Üyeliğini iptal eden kişi bu işlemin geri dönüşü olmadığını kabul eder.

3.i. shop.com.tr ya da kullanıcının kendisi tarafından sonlandırılan kullanıcı hesabına ait her türlü kaydı silip silmeme kararı shop.com.tr'ya aittir. Kullanıcı silinen kayıtlarla ilgili herhangi bir hak veya tazminat talebinde bulunamaz.

3.j. Site kullanıcılarının birbirleri ya da üçüncü şahıslarla olan ilişkileri kişilerin sorumluluğundadır.

3.k. shop.com.tr kontrolü altında olmayan başka internet sitelerine bağlantı veya referans içerebilir. shop.com.tr, bu sitelerin içerikleri veya içerdikleri diğer bağlantılardan sorumlu değildir.

3.l. shop.com.tr, kullanım şartları, gizlilik prensipleri ve geçerli yasal düzenlemelere bağlı kalmak kaydıyla, kullanıcı hesabınıza bağlı olan bütün bilgileri kendi pazarlama faaliyetleri ile ilgili olarak kullanma hakkını saklı tutar.

3.m. Sitenin belirli yerlerinde o bölüme özel farklı kurallar ve yükümlülükler belirtilebilir. Bu bölümleri kullanan kişi ve kuruluşlar peşinen belirtilen bu kuralları kabul etmiş sayılır.

3.n. Kullanıcılarımızın kişisel bilgilerini ve gizliliklerini korumak için aldığımız önlemler ve bu konudaki genel politikamızı okumak için, lütfen “Gizlilik Politikası” bölümünü okuyunuz.

Kullanıcı, servisten faydalanmaya başlandığı andan itibaren bu katılım sözleşmesinin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılacağını ve sözleşmenin kendisi hakkında hüküm ifade edeceğini kabul eder. Kullanıcı işbu sözleşme ile üstlenmiş olduğu yükümlülüklere aykırı hareketi nedeniyle shop.com.tr'ın uğrayacağı her türlü zararı aynen tazmin etmeyi kabul eder. shop.com.tr , Kullanıcının sözleşmeye aykırı davranışları nedeniyle kamu kurumlarına ve/veya üçüncü şahıslara ödemek zorunda kalabileceği her türlü tazminat ve/veya idari/adli para cezaları için Kullanıcıya aynen rücu hakkına sahiptir.
4. shop.com.tr'nin Hak ve Yükümlülükleri

4.a. shop.com.tr , kullanıcının sözleşme konusu hizmetlerden, teknik arızalar dışında, yararlandırılacağını, kullanıcının paylaşıma açtığı kişisel bilgileri dışındaki bilgilerin hiç bir şekilde yasal zorunluluklar hariç üçüncü kişi ya da kuruluşlarla paylaşılmayacağını kabul ve taahhüt eder. Kullanıcının shop.com.tr sitesinin çalışmasına engel olacak herhangi bir elektronik sabotaj, kazançlara müdahale amaçlı girişimler ve/veya saldırıya neden olduğunun tespit edilmesi veya resmi makamlardan, üyeye yönelik suç duyurusu ya da resmi soruşturma talebi gelmesi halinde, shop.com.tr ilgili üyenin kimlik bilgilerini araştırma ve açıklama hakkına sahiptir.

4.b. shop.com.tr taahhüt ettiği hizmetlerin sürekliliğini sağlamak için, işbu sözleşmede herhangi bir bildirimde bulunmaksızın tek taraflı değişiklik yapabilir. shop.com.tr'nin her zaman herhangi bir gerekçe göstermeksizin, tek taraflı olarak verdiği hizmeti sürekli veya geçici olarak durdurma, servisin içeriğini değiştirme veya iptal etme hakkı vardır. Kullanıcı işbu hakkı kabul eder. shop.com.tr, herhangi bir değişiklik olması halinde güncel kullanım şartlarını aynı link altında yeni tarih güncellemesi ile sitesinde yayınlanacak, gerek görmesi halinde elektronik posta ile kullanıcılarına bildirilecektir. Yenilenmiş güncel kullanım şartları, shop.com.tr'da yayınlandığı andan itibaren geçerli olacak ve shop.com.tr sitesinin veya hizmetlerinin kullanımı o andan itibaren yenilenmiş kullanım şartlarına bağlı olacaktır.

İşbu sözleşme hükümlerine aykırı materyalleri shop.com.tr sitesine göndermiş olan üyenin üyeliği, herhangi bir bildirim yapılmaksızın shop.com.tr tarafından tek taraflı olarak sona erdirilebilir.

5. Sözleşmenin Yürürlüğe Girmesi

Kullanıcı, kayıt formunu doldurup onayladığı ya da bu sistemi kullanarak herhangi bir hizmet aldığı ya da sipariş verdiği andan itibaren shop.com.tr sözleşmesine uymayı taahhüt etmiş kabul edilir. Sözleşme, üyeliğin sona ermesi ile veya işbu sözleşmede sayılan fesih hallerinden herhangi birinin gerçekleşmesi ile hiçbir uyarıya gerek kalmaksızın kendiliğinden hükümsüz kalacaktır.

6. Yetkili Mahkeme ve Uyuşmazlıkların Çözümü

Bu sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkili kılınmıştır.

7. Tebligat Adresleri

7.a. shop.com.tr sitesi kullanıcılarından peşinen posta adreslerini istememektedir. Ancak kullanıcının shop.com.tr'a bildirdiği elektronik posta adresi, bu sözleşme ile ilgili olarak yapılacak her türlü bildirim için yasal adresin isteneceği elektronik posta olarak kabul edilir.

7.b. Taraflar, mevcut elektronik postalarındaki değişiklikleri yazılı olarak diğer tarafa 3 (üç) gün içinde bildirmedikçe, eski elektronik postalara yapılacak isteklerin geçerli olacağını ve kendilerine yapılmış sayılacağını kabul ederler.

7.c. Yine shop.com.tr'nin kullanıcının kayıtlı elektronik posta adresini kullanarak yapacağı her türlü bildirimin elektronik postanın shop.com.tr tarafından yollanmasından 1 (bir) gün sonra kullanıcıya ulaştığı kabul edilecektir. Kullanıcı, bu katılım sözleşmesinde yer alan maddelerin tümünü okuduğunu, anladığını, kabul ettiğini ve kendisiyle ilgili olarak verdiği bilgilerin doğruluğunu onayladığını beyan, kabul ve taahhüt eder.

Shop'da Gizlilik ve Kullanım Şartları

Gizlilik ve Kullanım Şartları

Gizlilik Şartnamelerimizi Okuyunuz

shop.com.tr sitesi olarak kişisel gizlilik haklarınıza saygı duyuyoruz. Kişisel bilgilerinizin güvenliği ile ilgili açıklamalar aşağıda bilginize sunulmuştur;

shop.com.tr'a kayıtlı müşterilerimize ait isim, yaş, adres, e-posta, telefon numarası..vb. kayıt sırasında girilen hiçbir bilgiyi web sitesinde yayınlamaz.

shop.com.tr siz müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için kişisel bilgilerinizi (isim, yaş, adres, vs. ) sizlerden talep etmektedir. Müşterinin sisteme girdiği tüm bilgilere sadece müşteri ulaşabilmekte ve bu bilgileri sadece müşteri değiştirebilmektedir. Bir başkasının bu bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir. Yasal olarak belirlenen çerçevede toplanan ve saklanan bu bilgiler müşterinin siteye girişi, alışveriş yapması ve kampanyalara göz atması ile birlikte süper avantaj ve çeşitli faaliyetlerinin oluşturulmasını sağlamakta ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik bütün bilgiler sadece shop.com.tr  bünyesinde kullanılmaktadır.
shop.com.tr, müşterilerinden sitede kayıtlı olduğu süresince topladığı bilgileri, müşterinin haberi ya da aksi bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve satmamaktadır. Müşterilerimizin  bilgilerini, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapmak zorunda olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir.

Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde  shop.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır.Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin shop.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

Bu belgede bulunan bilgiler  shop.com.tr gizlilik ilkesini bildirmektedir.
shop.com.tr gerektiğinde bu gizlilik belgesinde değişiklik yapma hakkına sahiptir.

Shop'da Kargo ve Taşıma Şartları

Kargo ve Taşıma Bilgileri

shop.com.tr'den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize ARAS kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır.

Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden shop.com.tr sorumlu değildir.

Teslim edilen pakette deformasyon varmı?

Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu veya poşet içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.(Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız. shop.com.tr'ye ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.)Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Arızalı, ezik, kırık veya hasarlı teslimat.

Kargo firmasının görevi shop.com.tr'den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.

Powered by iMagaza ETicaret